dinsdag 23 juli 2013

My first Postcrossing cards!

Sinds ongeveer een maand doe ik aan Postcrossing.
Ik heb nu inmiddels 5 kaartjes verstuurt, 4 naar mensen in Rusland en 1 kaartje naar iemand in Duitsland. Als ik heel eerlijk moet zijn was ik blij dat ik een kaartje naar een ander land als Rusland mocht sturen. Natuurlijk vind ik het leuk om naar Rusland iets te sturen, begrijp me niet verkeerd, maar ik was wel even toe aan iets anders ;)

Deze week werd ik blij verrast want ik kreeg zelf 2 kaartjes binnen! 


Mijn allereerste kaart kreeg ik van een Duits meisje dat momenteel in ItaliĆ« in een hotel werkt. Ze vertelt me op de kaart over haar leven. De tekst van de kaart betekent volgens haar;' Twijfel niet over de blauwe kleur van de hemel als er boven het dak van je huis zwarte wolken samenhangen.'  

Deze tekst vindt ik erg bijzonder, het zet me echt aan het denken. Op het moment dat ik dit kaartje kreeg zat ik zelf ff in een dipje. Het deed me doen inzien dat hoe slecht het ook kan gaan, de wolken trekken vanzelf weer over.


 Dit was het 2e kaartje dat ik kreeg. Dit kaartje is geschreven door een vrouw uit BelgiĆ«. Op de achterkant schrijft ze over haar aankomende vakantie. De tekst die erop staat lijkt erop gestempeld te zijn. Er staat;'Aan verleidingen moet je soms toegeven, zoveel kansen krijg je nu ook weer niet.' 

Ik vind dit een erg leuke tekst want zo is het maar net! Je leeft maar 1 keer! Ik ben zelf iemand die zich overal om drukt maakt en deze tekst zet je dan weer met beide benen op de grond.


Enjoy live!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim