vrijdag 26 juli 2013

Dove Purerly Pampering (bodylijn)

Via Yunomi mocht ik de nieuwe bodylijn van Dove testen.
Ik ben gek op gratis producten en heb het gelijk uitgeprobeerd!

Ten eerst was ik erg blij dat ik niet zomaar een sample kreeg maar een potje met wel 30 ml! Zo kan ik het product vaker gebruiken. 

Review:
Het product ruikt echt heerlijk. Op de verpakking staat with shea butter and warm vanilla. Dat kan ik ruiken, ik vind het heerlijk! Het smeert lekker makkelijk uit en trekt snel in. Het voelt als een body butter maar op de verpakking staat dat het een body cream is.

Conclusie:
Voor een body cream voelt dit product echt erg fijn aan. Het voed de huid goed en ruikt heerlijk. Ik zou het zeker weer gebruiken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim