dinsdag 6 augustus 2013

Glamourswitch #2

Lieve mensen,

Afgelopen week heb ik een Lush product dat ik niet meer gebruik geruild. Naast hetgeen waarmee ik het geruild heb kreeg ik ook nog wat extra dingen erbij! Benieuwd wat ik ontvangen heb? Kijk snel mee!



Dr. van der Hoog Caling Clay mask, Dr. van der Hoog Charming Chocolate mask, Biosilk silk therapy sample 3 ml, L'oreal EverPure shampoo 10 ml, Dior BB creme 3 ml, Dr. van der Hoog Hydro Active mask 50 ml. 

Ik ben vooral benieuwd naar de Dr. van der Hoog Hydro Active mask en de Dior BB creme. Heb jij deze al een keer getest? 

Liefs,
Kim

2 opmerkingen:

  1. Maskertjes van Dr van der Hoog zijn altijd heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes zeg! De Dior BB heb ik toevallig zelf ook als proefje, nog niet geprobeerd maar ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim