dinsdag 20 augustus 2013

Second hand items #2

Hallo allemaal!

De laatste tijd heb ik weer wat leuke second hand items gekregen van mensen in mijn omgeving. Ik vind het altijd leuk om oude en nieuwe dingen met elkaar te combineren en heb wat leuke dingen er tussen gevonden.



Als eerste deze geweldige A- lijn jurk. Hij valt redelijk lang, tot boven mijn knie en is wellicht ietsje te wijd bij mijn heupen maar met een mooie pany eronder super voor dit najaar.


Van dezelfde persoon kreeg ik ook dit shirtje. Het is een maat L, iets te groot voor mij. Ik draag het boven een joggingbroek in huis omdat het zo comfi zit.


Dit fuzzy korte vestje is ideaal voor dit najaar! Je ziet ze al aardig veel in de winkel. Eerlijk gezegd zou ik het zelf niet zo snel halen maar deze vind ik wel leuk boven een jurkje. Lekker warm ;)


Dit topje kreeg ik van mijn moeder en komt uit haar eigen collectie. Het is een mooi linnen topje met turtle neck en is daarnaast lekker kort. Ik weet nog niet zo goed hoe ik deze moet combineren. Heb je een tip? Let me know!



Last but not least; deze jurk. Hij viel me gelijk op omdat het zo heerlijk vintage oogt. Bij de hals lijn zit er een knoopje die je vast kunt knopen. De jurk is getailleerd en valt lang. Bij mij is hij helaas te groot. Ik weet nog niet of ik deze ga dragen of dat ik iemand anders er blij mee ga maken. 

Tot zover mijn nieuwste vintage spulletjes. Wat vinden jullie hiervan? 

Liefs,

Kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim