woensdag 30 oktober 2013

Let me give you some discount'


Vandaag heb ik een afspraak met Ilse van Shopvintage. Vorige week sprak ik al met haar en vandaag gaan we verder met onze plannen. Omdat Shopvintage nu net 2 maanden geopend is, besloot Ilse om een leuke actie te organiseren in samenwerking met Vintage & Beauty. Hoe gaaf is dat? 


In de webshop van Shopvintage kan je fijn shoppen naar leuke vintage items. Zo verkoopt Ilse er schoenen, tassen, sieraden maar ook hele mooie jurken en tops. Maar shoppen is uiteraard veel leuker als je het met korting kan doen!


Tot 17 november krijgen jullie daarom met de kortingscode SVB1013 10% korting op de gehele collectie. Ilse hanteert hierbij geen minimale prijs en vanaf 75 euro verzend ze de spullen gratis naar je toe.


Nog een leuk detail: wie bij haar een bestelling doet krijgt gratis een leuke verassing.

Ga jij wat kopen bij Shopvintage?


Liefs,

Kim


P.s.: Vintage & Beauty is vanaf nu ook te volgen op instagram! Vind mij op: vintage_and_beauty

5 opmerkingen:

  1. Leuke actie is dit! Ik weet zelf nog niet of ik iets zal kopen, maar ik neem zeker een kijkje ;). Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke actie.
    I love vintage clothes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke site. Ik kon het niet laten en heb er gelijk wat besteld!

    BeantwoordenVerwijderen

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim