donderdag 3 oktober 2013

Favorites of the month: 'Septembers beauty's'


Het is weer tijd voor mijn favorieten van deze maand! Dit keer een overzicht van items die ik met veel plezier gebruikte.



1. Al jaren mijn favoriet: mijn vintage Adidas tas! De afgelopen maand ben ik vaak een paar dagen weggeweest en dan kan het niet anders dan dat ik deze meeneem. 2. Deze vintage tassen draag ik om de beurt weken achter elkaar. Beiden zijn lekker stevig en van een handig formaat doordat er veel in past. Enig nadeel: ik sleepte weer eens teveel mee!



 
3. Van mijn zus kreeg ik 2 Lady Speed Sticks uit Amerika. Ik ben begonnen met het gebruiken van de rechter en ik kan je zeggen: het werkt super! Ik voel me de hele dag schoon, fris en transpireer een stuk minder. 4. Bij de Big Bazar kocht het lakje Leading Lady. Van mijn zus kreeg ik de kleur Peach uit Amerika. Beide kleuren bevallen mij erg goed. 



5. Meestal drink ik het liefst Ice Tea of iets soortgelijks. Deze maand kwam daar verandering in want ik dronk heel veel thee. 6. Op een rommelmarkt kocht ik deze koffiehouder, ik heb hem nog maar een paar keer gebruikt maar ik weet zeker dat ik deze straks dagelijks bij me heb. 
Wat waren jouw favorieten deze maand?


Liefs,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim