maandag 7 oktober 2013

'What did I do last week?'

Het is alweer oktober! Maar het 'voelt' nog niet als oktober! Voorgaande jaren baalde ik altijd als de zomer voorbij was, het begon weer hard te regenen en te waaien en daar doorheen fietsen maakte mijn humeur niet bepaald optimistisch. Gelukkig heb ik nu een auto en hebben we dit jaar mazzel.
Hoe slecht het voorjaar was, des te beter is nu het najaar! Afgelopen week ben ik weer lekker druk geweest. Kijk je even met mij mee?


Zondag was er een markt voor mijn deur. Deze dames bakten heerlijke warme stroopwafels. Hmmmm! 



Later op de dag besloot ik wat lekkers te bakken voor Ben. Ik kan wel lief zijn ;)


Ik begon de week met mijn artikel over de winkel Kr8stof en kreeg er veel positieve reacties op. Voor wie het niet gelezen heeft, hier is het artikel.

Een dag later kwam mijn Streetstyle artikel uit die ik geschreven heb voor Feel Magazine. Voor dit artikel fotografeerde ik 4 jongeren met en vintage outfit in de stad Groningen. Het was super leuk om te doen en het was erg bijzonder om mijn artikel bij een magazine te lezen.



Van Lotte kreeg ik dit pakketje omdat ik meedeed aan een win actie. De highlighter heb ik nu een paar keer gebruikt en ik zie echt duidelijk verschil in mijn gezicht. Ik lijk een stuk frisser. Echt fijn!



Tijdens het verpoten van mijn plant werd ik weer geconfronteerd met mijn eigen handigheid.. Het paste nét niet...




Ik besloot aan 'restjesdag' te doen en zeg nou eerlijk; dit is toch prima te doen?


Voor een heuse bloggersbattle ging ik 'de strijd aan' met Luana. Ik maakte deze heksen handen die gebaseerd waren op een zelfgeschreven scenario. Mijn huis was een ravage maar desondanks vond ik het erg leuk om te doen.



Toen ik bij mijn opa op verjaardag was kreeg ik van mijn oma dit grote hart van rotan. Een paar dagen later zat er ook een klein rotan hartje in mijn goodiebag en een zilverkleurige in die van Ben. Ik heb ze buiten opgehangen ter decoratie.




Zondag ging ik naar de Vintage Beauty Beurs in Rotterdam. Ik had hier heel erg naar uit gekeken en had er zoveel zin in! Mijn review van die dag kan je hier terug vinden.

Hoe was jouw week?

Liefs,

Kim

1 opmerking:

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim