zaterdag 22 juni 2013

Vintage earrings




Vintage oorbellen! Ik zie regelmatig mensen lopen met vintage tassen en soms ook schoenen maar het lijkt alsof vintage sieraden nog maar weinig gedragen worden, met name in het Noorden waar ik woon hoor ik weinig mensen hierover.

Waarom mensen het weinig dragen? Ik denk dat veel mensen denken dat vintage altijd tweedehands is en het daarom vies is om te dragen.
Wat ze daarbij niet beseffen is dat er ook heel veel nieuwe vintage items nog te koop zijn.

Zie bijvoorbeeld deze beauty's:


From Paris with love oorbellen. Te bestellen via www.topvintage.nl voor 16,95 euro.
Driehoek vintage oorbellen te koop bij www.doortje-vintage.com






Vintage water drop oorbellen te bestellen bij miniinthebox.com voor 2,29 euro










Door mijn verhuizing ben ik een groot aantal sieraden en schoenen kwijt geraakt. Deze oorbellen heb ik nog;






Zou jij deze dragen?

Liefs,

Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim