dinsdag 25 juni 2013

Fifties girl at the beach



Het is zover! Deze week ga ik EINDELIJK op vakantie! Via Zwitserland ga ik naar Italiƫ. Ik kan niet wachten. Toen ik vandaag mijn tas inpakte viel er helaas alleen iets tegen.. mijn bikini. Wat had ik graag deze willen hebben:


classic fifties bikini polka Red White
Fifties bikini: Topvintage for 89,95 euro
Niets stijlvollers als een mooie, goed aansluitende vintage bikini. Ik ben al jarenlang opzoek naar een mooi exemplaar maar ik merk dat ze lastig verkrijgbaar zijn. Tot dusver hield de prijs me nog steeds tegen.




Met een mooie hoed, schoenen en grote zonnebril erbij en je bent klaar voor de zomer!

Enjoy your summer =)

Liefs,

Kim  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim