woensdag 26 juni 2013

Postcrossing

Ik hou van kaarten! Zowel kaartjes versturen als kaartjes ontvangen. Het idee dat iemand een tijdje bezig is met zoeken naar een kaartje dat echt bij jou past en dat het handgeschreven is.. maakt me helemaal happy!

www.postcrossing.nl

De laatste paar jaren valt het me op dat steeds minder mensen kaarten gaan sturen. Zowel met feestdagen als bijv. kerst maar ook op verjaardagen. Door media zoals internet zijn mensen gewend geraakt om een mailtje of berichtje te sturen. Heel leuk maar lang niet zo persoonlijk. Omdat ik toch graag het sturen van kaartjes in stand wil houden ben ik begonnen met Postcrossing. En ik zal je zeggen; het is erg makkelijk!



Zojuist heb ik me namelijk ingeschreven en ik kan gelijk al 2 kaartjes naar mensen in Rusland sturen! Nadat je een account heb aangemaakt op Postcrossing vul je jouw eigen wensen en voorkeuren in. Daarnaast kan je een kort verhaaltje over jezelf vertellen. Zo leert iemand je kennen.

Wil jij ook meedoen aan Postcrossing? Schrijf je dan in via: www.postcrossing.nl Wees niet bang; jouw gegevens worden niet zomaar aan iedereen vergeven.






Liefs,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim