vrijdag 12 juli 2013

Glamourswitch results

In onze Glamourswitch Facebook groep hebben we onlangs een leuke suprise gehouden waarbij we voor elkaar een box maakten.

Basicmode.nl
Natuurlijk kon ik het niet laten om hieraan mee te doen!
Vooraf konden we aangeven wat onze do's en dont's waren en er moesten min. 10 producten in de box zitten.

Mijn voorkeur ging voornamelijk naar natuurlijke producten voor een gevoelige huid en nagellak. Mijn dont's waren crackle nagellak. Dit vindt ik echt heel erg lelijk. Daarnaast zeep omdat ik dit erg trekkerig vind voelen op mijn huid en als laatste body wash voor onder de douche. Hier heb ik namelijk nog een mega fles van staan.


Mijn ontvangen box:

Vandaag kwam mijn box binnen! Vol enthousiasme pakte ik de doos uit de handen van de, dit keer erg sexy, bezorger. 


Dit was de box die ik ontving, gemaakt door Olga. De box zit vol natuurlijke producten. Hier een overzicht van de producten die erin zaten:
  •  Dr. van der Hoog: Vitalizing vitamine masker, Charming Chocolate masker en Calming Clay masker.
  • Weleda Rosa Mosqueta vitaliserende oogcontourcreme.
  • Weleda Amandel Verzachtende gezichtsolie voor de gevoelige huid.
  • Skin Repair Oil camille.
  • Sephora waterproof eye make- up remover.
  • Lancaster Sun Sport dry touch gel 15 ml.
  • Biocura lipbalm beauty.
  • L'Occitane shampoo voor droog en beschadigd haar (tester).
  • Palmer's Olive Butter Formula 50 ml.
  • Lancaster tan perparer 3ml.
  • Da Zonnemelk spf 30 10 ml.
  • Vicky Fast acting anti- imperfection targeted care (tester).
  • NCLA nagellak 029.
  • Smart nails design templates.
  • Zelfgemaakte testers met: coco vanilla scrub, holoccau rose, mango body butter, lemon body scrub, coconut body butter en merry x-mas massagebar. 
  • & tot slot een erg leuke verstelbare ring van stof in de vorm van een roosje.  

 Review:

Ik vind de box die ik ontvangen heb echt superleuk! Het zit vol natuurlijke producten. Ik had niet verwacht dat ik zoveel dingen zou krijgen. 

Het valt me op dat Olga erg goed heeft gekeken naar mijn wensen en interesses. Het zal voor haar een lastige klus zijn geweest om allerlei natuurlijke producten te vinden maar ondanks dat heeft ze echt haar best gedaan.

De komende tijd heb ik genoeg producten weer om te testen. Zo ben ik benieuwd naar de Sephora waterproof eye make -up remover, de zelfgemaakte testers en de kalmerende olie.   

Verstuurde box:

Natuurlijk heb ik zelf ook een box incl. kaartje verstuurd. Mijn pakketje ging naar Olga. 
 

Heb jij ook meegedaan aan de ruil? En wat vindt jij van beauty artikelen ruilen?

Liefs,

Kim 
 

2 opmerkingen:

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim