zondag 14 juli 2013

June's favorites


De afgelopen maand heb ik een paar nieuwe items gekocht. Dit waren mijn favorieten!


Ik heb een lange tijd gezocht naar een goede voedende dagcrème voor mijn gevoelige en droge huid. Na advies kwam ik bij deze dagcrème uit. Hij voelt echt heerlijk aan en ruikt ook erg fris! 


Nog een product van Rituals. Deze Eau d' Hammam Fresh Fig body mist heeft een heerlijk mysterieuze geur. Het flesje is makkelijk mee te nemen doordat de dop goed sluit. Ik kocht deze bij de Rituals shop in Groningen met 50% korting.




Als derde item een product waar veel over gesproken wordt: de nail polish remover van de Kruidvat. Een gebruiksvriendelijk budget product wat niet alleen makkelijk en snel je nagellak verwijdert, het ruikt ook nog prettig. Erg fijn want de meeste nagellak removers ruiken niet prettig. Enig nadeel alleen is dat ik mijn nagellak op mijn tenen wel moet verwijderen met een 'gewone' nagellak remover..


Op het vliegveld in Bergamo, Italië, kon ik nog net op de valreep deze Essie nagellak tax free kopen. De kleur is Sexy Divine. Een swatch van deze nagellak volgt nog. De roosjes ring was een gift.



Last but not least deze oogschaduw van de Make up studio. Ik kreeg deze bij een abbonement op Elle. De kleur is Citrine Gold. Wat ik zo mooi vind aan deze oogschaduw is niet alleen de kleur, het blijft ook nog eens lang zitten. Meestal vervaagt make- up na een paar uren bij mij maar deze blijft goed zichtbaar. Daarnaast gebruik ik deze ook in combinatie met mijn Bronzing blush voor een lekker zomers tintje.

Liefs,

Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim