maandag 2 september 2013

Handbag size parfume

Oeh la la.. lekkere geurtjes! Het liefst spuit ik de hele dag ermee rond! Mijn tas is hierdoor echter overvol.
Want niet alleen parfum neem ik mee, ook mijn portemonnee, mega bos sleutels, zakdoekjes, notitieblokjes, markeerstiften, agenda, 5 soorten lipgloss... mijn tas loopt over! Het gevolg hiervan is meerdere keren graaien voordat ik iets vind en altijd weer een mega zware tas meeslepen...  dit moet anders!' hou ik me steeds voor maar wat kan je nou doen aan die verzamelwoede?!

Heel simpel; mini's meenemen! Vanaf vandaag ga ik het proberen anders te doen, geen grote bus deo in mijn tas maar een mini, de lipglosses tja.. die collectie ga ik maar eens uitdunnen en zonder mijn agenda kan ik ook niet. Wel kan ik mijn parfum in een miniatuur steken.

Bij de kringloop kwam ik deze geweldige parfum verstuiver tegen:



Het is een klein, glazen flesje met een old skool kristallen vorm. Onder het flesje staat 'Cristal' en 'echt Bleikristall'. Het flesje is gemaakt in Frankrijk. Wat ik zo mooi vind aan dit flesje is dat het gemaakt is van glas, dus echt stevig materiaal wat een chique look geeft en dat het er zo retro uitziet. Ik begin echt steeds meer een voorkeur te krijgen voor deze look!


Het geurtje wat ik graag in mijn verstuiver wil doen is het geurtje 'Day' van Sex and the City. Over dit geurtje schreef ik al eerder in Favorites of the month.




Het geurtje in de verstuiver krijgen was best een lastige opgave. De verstuiver was makkelijk te openen en schoon te maken maar mijn parfum fles kreeg ik niet open! Ik heb geprobeerd het los te schroeven en door het dopje eraf te halen er iets uit te krijgen maar beide zonder resultaat. Ik werd na een tijdje ook bang om iets kapot te maken. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om het maar over te spuiten in het flesje. 

Ik ben benieuwd hoelang ik met deze hoeveelheid vooruit kan. Heb jij ook een verstuiver in jouw tas?

Liefs,

Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim