dinsdag 3 september 2013

New vintage items

 
Tassen.... ik kan er maar geen genoeg van krijgen! Elke keer dat ik een winkeltje zie met tweedehands spullen moet ik even kijken of ik weer een leuk, uniek exemplaar kan vinden. Afgelopen weekend heb ik in Groningen erg veel inspiratie op kunnen doen, hierover in mijn volgende blog meer!
Voor nu; mijn nieuwste vintage aankopen:






Het eerste tasje dat ik tgenkwam was deze vintage polkadot tasje. De vorm is rond en gemaakt van stevig materiaal waardoor het goed in vorm blijft. De sluiting vind ik vooral erg mooi. De draagriem is van leer. 





Deze witte leren schoudertas is ooit gekocht bij de winkel Meijer. Meijer is een relatief bekende winkel in de provincie Drenthe en stond vooral bekend om de hoogwaardige kwaliteit. De tas is nog in uitstekende staat en is gevoerd met 3 vakken. 



Dit item is iets wat je niet meer vaak ziet, een geldknip waar mensen kleingeld in bewaarden. Het is makkelijk open te doen door op de hoeken te duwen. De binnenkant heeft wat gebruikerssporen, ik ga proberen die weg te halen. 




Als laatste kwam ik deze koker tegen. Ik denk dat deze bedoeld is voor het meenemen van pennen. Het is gemaakt van stevig plastic met een katoenen rits. De print oogt lekker retro. 

Er waren in de winkel nog meer vintage spulletjes die mij heel veel nieuwe ideeen gaven voor in mijn huis. Wat vinden jullie van deze spulletjes? Ik denk erover om een gedeelte van mijn vintage tassen te verkopen, het worden er simpelweg te veel. Zouden jullie deze kopen?

Liefs,
Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim