dinsdag 5 november 2013

Giveaway: 'Rituals nail varnish: no. 002 Mystic Amethyst'

 
Vandaag heb ik weer een leuke giveaway voor jullie! De trend van dit najaar op nagellak gebied is o.a. de donkere rode kleuren. De kleur ' 002 Mystic Amethyst' van Rituals past hier uitstekend bij! De kleur is van de 'Pure Ruby' collectie en in een flesje zit 10 ml.


Voordat ik hem weg ga geven heb ik uiteraard even het lakje geswatcht voor jullie. Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ik iets moois weggeef ;) De kleur dekt in 1 laag en is diep donker rood. In de schaduw bijna zwart. Heel bijzonder. 

Dit lakje is dus 1 keer geswatcht. Vind jij hem ook zo gaaf en wil jij dit lakje winnen? Dat kan!

  • Volg mij op Bloglovin.
  • Like mijn Facebookpagina. 
  • Laat in een comment achter waarom je graag wilt winnen en vermeld hierbij je email adres. 
As. zaterdag maak ik de winnaar bekend! Good luck ladies <3

En de winnaar is: Jorine Dams! 

 

Liefs,

Kim

10 opmerkingen:

  1. omdat ik dan misschien niet de grootste nagellak freak ben.. maar ben wel gek op mooie donkere kleuren! cora-m@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, deze kleur is helemaal te gek, deze zocht ik nog maar had hem nog niet gevonden en nu ik een kans heb om hem te winnen, kan ik het niet laten schieten
    Ik volg je op bloglovin' en facebook en heb ook de acties geliked en gedeeld.
    XXX Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love your blog, would you like to follow each other? let me know and I will follow u back dear
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de kleuren helemaal mooi. Ik heb een jurk in die kleur, dus dat matched goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur, maar ik heb al zoveel lakjes dat ik niet mee doe. Succes voor de andere meiden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur, perfect voor het najaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een leuke winactie!! Graag doe ik dan ook mee als nagellak-junky hihi rituals heb ik nog niet in mijn stash dus wellicht leuk om er op deze manier eens kennis mee te kunnen maken! Hihi en zeg nou zelf, het is een pracht kleurtje!! Grtjs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof!
    Ik heb nog geen enkele rituals nagellak.. en dat in mijn groeiende stash.. kan eigenlijk niet he ;)
    En gewoon omdat ik een grote nagellak freak aan het worden ben :D
    Leuke blog trouwens. meteen een follow op bloglovin! :D
    X Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kleur en ik ben dol op nagellak. Ik ben ook wel benieuwd naar het merk. Dat ken ik natuurlijk wel van de douchefoams en zo, maar nog geen ervaring met de decoratieve cosmetica.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuke blog. Ik vind de nagellak echt heel erg mooi, ben er verliefd op. Hij past perfect bij mijn nieuwe hemdje, bijna dezelfde kleur. Ik zou er graag een review of outfit-post over schrijven als ik het zou winnen. Ben echt gek op nagellak! (suselily@outlook.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim