maandag 23 september 2013

My Week In Pictures



Zondag: 
De week begon goed! Ik werd door Luana van Live with Louie genomineerd voor de Liebster Award! 


Maandag:  
Ik probeerde mijn nieuwe Essie nagellak uit die ik van mijn zus kreeg uit New York. Ik ben heel erg blij met deze kleur, hij blijft ook super goed zitten en dekt makkelijk. 




Dinsdag: 
Hmmm... ik moet eerlijk zeggen dat de eerste foto wat misleidend kan zijn.. ik bak namelijk echt nooit taarten en ben absoluut geen keukenprinses! Waarom niet? Het duurt me simpelweg te lang en vaak word ik afgeleid met als gevolg dat alles aanbrand. Dit keer had ik inspiratie én een beetje geluk want mijn appel kruimel cake smaakte heerlijk. 
's Middags kocht ik bij Koken En Wonen in Hoogezand deze heerlijke Scentchips. Een koopje: 8 voor 3,95 euro.



Woensdag:  
Ik begin steeds gezonder te eten. Zie dit heerlijke broodje! Oke ik heb hem niet zelf gemaakt maar hij smaakte er niet minder om ;)

 

Donderdag & Vrijdag:  
Ik ben 2 dagen bij mijn lieve vriendin Berivan in Arnhem geweest. Het was echt super om haar weer te zien en daarnaast heeft Arnhem echt indruk op mij gemaakt. Ik heb nooit geweten hoe leuk wonen en shoppen het daar is.   




Zaterdag & Zondag:  
Samen met mijn moeder en zussen ben ik naar Beauty de Hunze in Gasselte geweest. We kregen een rug peeling en gezichtsbehandeling. Tussendoor waren er hapjes, drankjes en tot slot mochten we een nagellak uitkiezen van het merk Babor. Ik koos voor nummer 27 'Man- Eater' en mijn zus voor nummer 31 'Terra Pink'. Zondag had ik een verjaardag. Outfit post volgt nog ;)

Hoe was jouw week? 

Liefs,

Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Do you like this post? I really like your comments! Love, Kim